torstai 5. tammikuuta 2012

A call from YFU

Hei!! :)

Oon kokonaan unohtanu sanoo teille et sain 30.12.2011 soiton sieltä mun vaihtaritoimistolta YFU:lta ja ne sano sieltä että mun paperit on nyt lähetetty Jenkkeihin ja ne alkaa sieltä ettimään isäntäperhettä mulle. Ja ne halus vaan kysyy sitä kun mä olin laittanut sinne hakupapereihin et toivoisin isäntäperhettä jostain länsirannikolta (eli sieltä päin mis on esim. Los Angeles ja San Francisco) niin et käykö mulle sellanenkin perhe mikä olis vaikka toisella puolella maata? niin mä sanoin et joo käy. Et nyt vaan odotellaan sitä kirjettä jossa on tiedot mun isäntäperheestä, mut ne sano et siin saattaa kestää et se riippuu siitä kuinka nopeesti mulle löytyy se perhe. Mut mä ootan innolla seuraavia uutisia ja sitä valmennusleiriä mikä on toukokuun ekana viikonloppuna :)

minä ja kanadalainen vaihtari Sarah Sirkus Finlandiassa. (tuli nyt vaan tästä vaihtariteemast mieleen tää kuva)  

Kattooko kukaan muu Vampyyripäiväkirjojen 3.tuotantokautta netistä? No ne on Amerikois ollu joulutauol nyt pari kuukautta ja ne alkaa 5.1. eli tänään ja se jakso näkyy Suomessa netissä vasta 6.1. aamulla. Vitsi mä en jaksa oottaa et nään sen jakson kun tää kausi on ihan super hyvä ja jännittävä ja paljon uusii juonenkäänteitä ja henkilöitä. Mut harmi vaan et mul on pe-la voimistelijoiden leiri niin nään ton jakson vasta sit pe illal kun leiripäivä loppuu... mut tos on sen uuden jakson traileri, kannattaa kattoo -->


Mut mä meen nyt tekee läksyi tai jotain.
Moikka,
Saija :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti