torstai 31. toukokuuta 2012

The last week of Finnish high school

Hello!

Eli tää viikko on viimenen kouluviikko kouluu ja mulla tää on viimenen viikko suomalaista kouluu ennen Amerikan kouluu : D Nyt kun kokeetkin on loppu niin meillä oli eilen lukion kesäkauden avaus missä oli köydenvetoa ja juoksuviesti koulun ympäri, meidän luokka oli juoksussa toinen ja paras alottavien luokka (ja olin itsekin juoksemassa tuossa joukkueessa), mutta sitten köydenveto ei ollut niin hyvä. Tänään meillä opiskelijoilla oli vapaa päivä kun opettajat korjaa viimesii kokeita ja antaa arvosanat meille.

Hain huhtikuussa Mäntsälän Lions Clubin stipendiä vaihtarivuoden tukemiseksi ja tiistaina tuli aamulla seittemän jälkeen että mulle on myönnetty se stipendi ja että sen luovutus on perjantaina 1.6. : DDD

Tiistaina autin iskää siivoomaan meidän takapihalla olevaa risukasaa kaatopaikalle niin sieltä löytyi jonkun käärmeen luoma nahan pala ja näkyi siellä pieni vaaleenruskee käärme luikertelevan. xD


Mutta huomenna on koulussa kokeiden palautuksia ja stipendien jakoa ja sit mulla on se LC stipendin luovutus. Ja sit lauantaina todistuksen jako ja alkaa KESÄLOMA!!!

Mutta ennen kuin päästään lomalle niin mun pitää tehä ranskan töitä vielä...
Mut kirjottelen taas, moikka
Saija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti