maanantai 22. huhtikuuta 2013

Mexico Trip Day 2

Heei!!
Tässä on toisen Meksiko matka päivän postaus. Tää on vähän lyhyempi kun matkustettiin enimmäkseen tää päivä. :)

Sunnuntai 24.3.
Aamulla herättiin kuudelta, koska autokyydit tulisivat hakemaan meitä klo 6.40 ja viemään meidät tämän tytön talolle, jossa bussi odotti meitä ja oltiin valmiita jatkamaan matkaa. Eli siis bussin jarrut oli saatu korjattua illan/yön aikana ja päästiin jatkaa matkaa klo 7.30.
        Aamulla bussissa meillä oli itsenäistä Raamatun lukemista ja pieni muotoinen jumalanpalvelus (kun tämä retki on siis Miracle Mountain Ranchin kautta, joka on kristillinen opetuspaikka, jossa on hevosleirejä ja ym.  Ja nämä ihmiset jotka on tällä retkellä mukana on siis tosi kristillisiä). Yhdessä vaiheessa ylitettiin Mississippi-joki, mutta oli niin sumuista niin ei sitä kunnolla. :( Seuraavan kerran pysähdyttiin yhdellä huolto-asemalla vessaan ja lounas snackseille. Ja pysähdyttiin vielä pari kertaa ennen kuin pysähdyttiin yhdellä Ranchilla Oklahomassa, jonka omistaja omisti ennen Miracle Mountain Ranchin, mutta hän osti ja perusti oman ranchin Oklahomaan. Ja yksi noista miehistä oli mukana perustamassa MMR, joka on siis perustettu vuonna 1963. Tuolla Oklahoman ranchilla syötiin illallinen ja käytiin kierroksella niiden tallissa ja otettiin mukaan pari uutta cowboytä ja sitten jatkettiin matkaa.
          Lähdettiin siis sieltä ranchiltä auringonlaskun aikaan ja ajettiin Texasiin yhteen hotelliin, jossa oltiin perillä joskus puoli kolmen aikaan aamulla. Ja oltaisiin oltu aikaisemmin mutta lähdettiin sieltä ranchilta myöhään ja sit kans navigaattori neuvoi väärän reitin ja meidän piti tehdä U-käännös tai jotain.
       Nämä ihmiset tällä matkalla on tosi mukavia ja hauskoja, mutta yks venäläistaustainen tyttö ja host sisko on ärsyttäviä, mutta kunhan pitää etäisyyttä niihin ja ei tarvitse kuunnella niiden juttuja ja kovaäänistä naurua niin pärjään hyvin. Ja tällä matkalla on mukana pari tosi hyvännäköistä cowboytä. :)

Oklahoman Ranchin tallit ja maneesi.

Väsyttää...

Bussi jolla matkustettiin

Miracle Mountain Ranch

Mut kohta tulee seuraavan päivän postaus,