maanantai 11. kesäkuuta 2012

Less than 2 months

Mooi!!

Sain tänään sähköpostii järjestöltäni YFU:lta että mun lentopäivä Amerikkaan on 7.8. eli alle 2 kuukautta enään ja oon koneessa : D Lento kulkee eka Helsingistä Frankfurtiin ja sieltä sitten Chicagoon tai Washington D.C.:hen. Tää on hyvä et toi on noin aikasin, koska sit ehin toipuu jet lagistä ja tutustuu Corryyn, kouluun ja uusiin ihmisiin ennen kuin mun koulu alkaa siellä 29. tai 30.8. Tänään sain myös vihdoin tehtyä viisumihakemuksen netissä ja toivottavasti se meni oikein :) Seuraavaks oottelen vaan lisää tietoja YFU:lta ja kohta pitää sit kans vähä alkaa kattomaan että mitä ottaa mukaan sinne kun mulla saa olla 1 matkalaukku (max. 23kg) ja käsimatkatavaroihin max. 8kg:n laukku.. mut ehkä mä selviin tästä :) Puhuin tänään myös mun host-äidin kaa Facebookis ja päätettiin että perjantaina Skypetetään ensimmäistä kertaa! Can't wait! :) Vielä tosta host-perheestä, mulla siis on isä, äiti, 15- ja 17-vuotiaat siskot, 4 hevosta, 4 koiraa ja 30 tipuu siellä. Lisäks mulla on vielä 2 siskoo, joista toisella on 2-vuotiaat kaksospojat ja toinen sai just kuukausi sitten esikoistyttären :) Että iso perhe oottaa Amerikassa.

Host-perhe: isä, äiti, ruskeehupparinen Sarah, vihreehupparinen Jessica

Asiasta toiseen kävin tänään myös hammaslääkärissä, kun meille sanottiin et käykää Suomessa hammaslääkärissä kun se on ilmaista kun Jenkeissä se maksaa. Ja sit käytiin tänään vanhempien kaa pankissa hoitamassa kaikki korttiasiat kuntoon :) Ja kohta kun saadaan veljen rippijuhlat pois alta niin voidaan mennä matkalaukku ostoksille :)

Mutta ei mulla nyt muuta,
Hyvää yötä!
Saija

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti